Thursday, February 28, 2013

B-Mello- Real Hip-Hop (1995) (Mixtape)

As we move on wit another dope tape '95 flavor! Keepin it real all the time!


Saturday, February 23, 2013

B-Mello- First Come, First Serve (1997) (Mixtape)

Some raw '97 hip-hop flavor for u cats. Jam responsibly.


B-Mello- '95 Summer Party (1995) (Mixtape)

Some '95 Hip-Hop & R&B flavor for yall! Dope tape!


Tuesday, February 19, 2013

Biz Markie Live @ Funkmaster Flex Birthday Party (1994) (Mixtape)

Takin it back to '94 for Funk Flex's Birthday Party wit Biz Markie on the 1's & 2's. And he covers everything, plus by all the names he mentioned on who was there it seems everybody and their mama was there! Very star-studded to say the least!

Biz & Flex

Sunday, February 17, 2013

Bigg Premiere- XXL Vol. 1 (Mixtape) (1998)

Here we go wit some Hip-Hop & R&B flavor from '98!! U gotta love '98, that was the year hip-hop blew theu the roof nationally!

Bigg Premiere

Thursday, February 14, 2013

Action Pac- Summer Of '96 (Mixtape) (1996)

Summer of '96 was so lovely. I remember thinking that hip-hop was at a all-time high at that point! I never thought it would turn the way it did to present date. Memories.......

Action Pac

Tuesday, February 12, 2013

Sunday, February 10, 2013

Tuesday, February 5, 2013

Recognize The Real presents The Best Of DJ Screw Vol. 12

No i didnt forget about this series, yall know me better than that. But it is winding down tho, i have about 2 more left so please be on the lookout for those. Once again i wanna thank you for all the people supporting this series and realizing how big DJ Screw was to our community down here in TX. A living legend for sure!

Screw Vol. 12

Esco & Sosa Collabos (RTR Mini's)

Yeah, i know many people has done a mix like this but i had to touch this one time. Is mine better than the others? Probably not, but its not wack either tho. What people should know is that these two didnt do that many songs together than u may think! It wasnt really that many tracks. So i can see why that every time they did do something together it was monumental. Im just like the rest of you by saying that these two shoulda done a album together a long time ago! And i think that they know that, so hopefully it might happen in the near future wit Premier on the production! That will b crazy wouldnt it? But who knew that a QB nigga and BK nigga would have that type of chemistry together huh? Both of them benefited from each other and made history as a ultimate duo! Also for the last time, that Firm LP was not a flop!! It was a very dope album!! Please go back and listen to it compared to todays standards and ur mindset will change completely on it. So i hope u guys will enjoy this mix i made of these two together and i did include some gems that many of probably most of u never heard before. Its Esco & Sosa...lets git it poppin!

Illmatic & Aziatic